My goals 0.1 / Moje cíle - cvičení, vstávání v 7...

13. června 2018 v 15:08 | M. |  My goals
Dneska jsem přemýšlela, co bych chtěla změnit a zlepšit a pár věcí mě napadlo. Pokusím si je sem nějak sepsat a vymyslet postup, díky kterému dosáhnu splnění těchto cílů. Tak nějak si říkám, že tyhle věci si člověk většinou píše na papír, do nějakého diáře, ale pro mě tohle nikdy nějak nefungovalo. Nebo jsem spíš moc líná na to si všechno zapisovat, už tak si dost zapisuju ve škole. Možná proto jsem za poslední dobu takovým nepřítelem tohoto způsobu psaní. Psaní na počítači je pro mě lepší, protože je rychlejší a stíhá mé myšlenky, takže si zapíšu vše, co potřenuju a na nic nezapomenu.
Teď už ale zpátky k těm cílům. Pár jich tu mám. Nebudu si dávat žádný termín na jejich splnění, ale řekněme, že konec letních prázdnin (ještě ani nezačali a já už mluvím o konci, pardon) by byl ideální.

☆゜・。。・゜゜・。。・゜★




Můj první cíl: cvičit 4-5x týdně
Asi si teď budete říkat, že tenhle cíl je úplná klasika a ona trochu je. Normálně cvičím 2-3x týdně, když mám blbý týden tak třeba vůbec. Vzhledem k tomu, jak jím, mi cvičení 2-3x týdně je docela k ničemu, maximálně k udržení postavy, ale ne ke zlepšení a mě jde právě o to zlepšení.
Jak toho docílím? Udělám si plánek měsíce a označím si dny kdy mám cvičit. Pamatuju si, že to mi jednou už hodně pomohlo. Pak si budu dny odškrtávat. Když den nesplním, trestem jsou pro mě mé výčitky, které mě budou lovit ve snech haha :)

☆゜・。。・゜゜・。。・゜★

Můj druhý cíl: o prázdninách vstávat v 7, max 7:30, ve školním roce v 5:30
Nemám ráda, když ráno vstanu v 9 nebo 10 a už mám pocit, že je velká část dne za mnou a já jí prospala. I ty dvě hodiny navíc, které bych měla když vstanu dřív, mě ušetří stresu.
Jak toho docílím a co je mou motivací? Za prvé, musím začít chodit spát dřív, ideálně lehnout do postele ve 21:45, abych kolem 22. hodiny už spala. Mou motivací je to, že chci mít více času pro sebe, abych si mohla ráno udělat krátkou procházku, zacvičit si kdyžse mi bude chtít, v klidu se nasnídat a když je škola tak upravit. Když ráno vstávám později, nestíhám a je to stresující.

☆゜・。。・゜゜・。。・゜★

Můj třetí cíl: dodržovat pitný režim
K tomu není tolik co říct. 90% času jsem dehydrovaná, mám špatnou pleť a i když si v 5 odpoledne vzpomenu, že bych se asi měla napít, moje reakce je "Naaah, kuchyň je o patro níž, to je daleko, radši zkouknu další díl Attack on titan". Jsem líná pít, achjo, co je život. :D Teď zvednu zadek a půjdu se napít během psaní článku, jdu na to (dopadlo úspěšně). Jak toho dosáhnu? Předevčírem jsem si stáhla aplikaci, která mi bude připomínat, že se mám napít. Co já bych bez toho svého mobilu dělala, že? Používám jí dva dny a musím říct, že u mě ku podivu docela funguje a piju víc.


☆゜・。。・゜゜・。。・゜★

To je asi zatím vše, co mě napadlo. Tak za měsíc přibyde článek jak se mi daří tyto věci plnit. Peace out.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Hanka Hanka | Web | 14. června 2018 v 14:07 | Reagovat

Tak to záleží. Hodně lidí má úzkost z toho že třeba budou muset odhalit tělo na které dlabou většinu roka, to pak chápu :D

2 M. M. | Web | 14. června 2018 v 14:42 | Reagovat

[1]: Tak jsem to dřív měla, ale nějak se to u mě za poslední dobu změnilo, přestala jsem to, jestli někde nemám špíček navíc, tolik řešit a cvičím pro radost a když vidím nějaký pokrok, jsem o to víc šťastná. Hodně štěstí na tvé cestě! :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama